Gymnázium podle ŠVP "Inspirace a vzdělání v souvislostech"
je zvídavý, má rozvinuté dovednosti pro dotazování a výzkum,
používá koncepční porozumění, zkoumá znalosti v celé řadě oborů,
zabývá se problémy a nápady, které mají místní a globální význam,
využívá kritického a kreativního myšlení k analýze a přijímání odpovědných opatření v případě složitých problémů,
je iniciativní při přijímání odůvodněných etických rozhodnutí,
sebevědomě a tvořivě se vyjadřuje ve více než jednom jazyce (z toho v Aj na úrovni minimálně C1) a mnoha způsoby,
účinně spolupracuje a pečlivě naslouchá názorům jiných jednotlivců a skupin,
jedná čestně, se silným smyslem pro poctivost a spravedlnosti a s respektem k důstojnosti a právům lidí,
je odpovědný za své činy a jejich důsledky, je empatický, soucitný a respektující,
kriticky si váží vlastní kultury a osobních dějin, stejně jako hodnot a tradic druhých,
hledá a hodnotí řadu úhlů pohledu a je ochotný poučit se ze zkušenosti,
je připraven poskytovat služby a jednat tak, aby pozitivně změnili životy ostatních a ve světě kolem sebe,
chápe důležitost vyvážení různorodých aspektů našich životů – intelektuálních, fyzických a emocionálních - pro dosažení blahobytu svého i ostatních,
uznává vzájemnou závislost s ostatními lidmi a se světem, ve kterém žije,
promyšleně zvažuje svět a své vlastní nápady a zkušenosti,
ví, jak se učit samostatně a s ostatními, je si vědom nutnosti celoživotního učení,
usiluje o pochopení svých silných a slabých stránek za účelem podpory svého dalšího učení a osobního rozvoje.
Gymnázium podle ŠVP "Moje škola"
je osobnost s širokým všeobecným základem, zároveň však s pevně profilovaným budoucím zájmem,
ovládá na velmi dobré úrovni anglický jazyk (B2), na dobré komunikační úrovni další.
ví, jak se učit samostatně a s ostatními, je si vědom nutnosti celoživotního učení,
je schopen vyhledávat a hodnotit informace, dokáže je zpracovávat a využívat,
dokáže přijímat hodnoty občanské společnosti a orientovat se v nich,
uvědomuje si zásady zdravého životního stylu, uznává roli sportu jako přirozeného doplňku plnohodnotného života.
jedná čestně, se silným smyslem pro poctivost a spravedlnosti a s respektem k důstojnosti a právům lidí,
Informační technologie
je připraven pro vyšší odborné studium nebo studium vysokoškolských příbuzných oborů,
ovládá principy objektově orientovaného programování, které využije při tvorbě aplikací simulující úkoly a prostředí praxe a může začínat jako junior programátor,
Disponuje znalostmi z oblasti databázových systémů, návrhů databáze, její administrace a používání a může se uplatnit jako správce databázových systémů,
Ovládá návrh a tvorbu webových stránek dle nejnovějších standardů s důrazem na kvalitu zpracování a může se uplatnit jako webkodér, programátor PHP,
rozumí oblasti hardwaru, je schopen diagnostikovat a opravit nefunkční PC, nastavit a spravovat počítačovou síť a diagnostikovat případné problémy v ní,
může se uplatnit jako technik PC nebo správce sítě,
je schopen pracovat s grafickým softwarem určeným pro návrh a tvorbu webových stránek, webových animací a bannerů s uplatněním jako webgrafik,
umí pracovat s modulárními redakčními systémy a navrhovat a optimalizovat jejich použití dle zadaných požadavků,
umí pragramovat na low-level úrovních a může se tak progrtamováním řídících systémů a strojů.
ovládá na velmi dobré úrovni anglický jazyk (B2),
dokáže přijímat hodnoty občanské společnosti a orientovat se v nich,
jedná čestně, se silným smyslem pro poctivost a spravedlnosti a s respektem k důstojnosti a právům lidí.
Ekonomické lyceum
je středoškolsky vzdělaný se všeobecnými znalostmi a odbornými znalostmi nutnými pro následné studium na VŠ (kromě studia ekonomie, práva nebo cizích jazyků může volit i studium historie, geografie, matematiky, přírodovědných předmětů, psychologie apod.) i pro výkon povolání (středoškolský management, účetní, mzdová účetní, asistent, referent),
je schopen přizpůsobit se novým pracovním požadavkům bez nutnosti rekvalifikace,
na základě získaných vědomostí, dovedností a návyků z oblasti všeobecného vzdělání a základů obecně odborného vzdělání je schopen se při přímém nástupu do praxe rychle zorientovat a zapracovat,
absolvent ovládá dva světové jazyky (Aj na úrovni minimálně B1), které dokáže používat nejen na úrovni běžné hovorové komunikace, ale umí pracovat i s jednoduchými odbornými texty,
absolvent disponuje znalostmi z oblasti výpočetní techniky včetně základních operačních systémů, analytických a grafických softwarů, bez problémů používá současné informační technologie,
je soběstačný při uplatnění na trhu práce, má širší rozhled díky všeobecně zaměřenému základu, využívá výhody odborného vzdělání, které je u zaměstnanců oceňováno
myslí v ekonomických souvislostech, při řešení problémů uplatňuje hledisko efektivnosti a racionálního chování v osobním i profesním životě,
dokáže přijímat hodnoty občanské společnosti a orientovat se v nich,
jedná čestně, se silným smyslem pro poctivost a spravedlnosti a s respektem k důstojnosti a právům lidí.
Tato stránka používá dva soubory cookie. První udržuje informaci o aktuální návštěvě stránky. Je dočasný a při zavření prohlížeče je odstraněn. Druhý soubor udržuje informaci o přečtení tohoto oznámení. Životnost tohoto cookie je jeden měsíc od potvrzení tlačítkem OK.